2016年10月2日

Yo夫人感情信箱

今天的廢話分享,是Yo夫人感情信箱。

以下並非讀者來信,轉自CX Secrets。

好唔開心,男人間唔中會話我份工唔辛苦…好多假…飛完番來放3、4日,冇壓力,去到outport 又只是食瞓玩…但佢自己做野(Office 工)就好辛苦,日日朝9晚8、壓力又大⋯等等⋯

每次佢咁講,我都好無奈、難過。係,的確佢工作係辛苦而且壓力大,但每每搵我來比較,我都唔知可以講D乜。咁我可以點?平日我有G(註:即day-off)就做家務冼衫、打掃、煮飯,G day 只做c9為主,好少去威。但佢會話 佢都想留係屋企做下家務煮下飯,覺得好relax 喎⋯⋯
佢又話做crew 打份牛工搵錢唔多,屋企開支都是佢負擔,我完全冇付出⋯ 我有D傷心、又冇野好講,可以點?我明白他工作的確比我辛苦,但你下下搵我比較真的冇話可說⋯」

+ + + + + + +

分手。分手。分手。

份份工都有難處,不完全理解好正常,但連基本尊重都沒有,貶低伴侶的工作和價值,這種人,唔係仲同佢過人世嘛?!

看到這著實有點感慨。想當年還是個天真少女,某位ex在我飛回來說好累時,總愛說「派下餐喳喎,又有幾攰呀」;由於他工作接觸到的職業層面很廣,記者律師醫生CEO什麼都有,閒時也愛拿我的工作薪金/前途/性質和人家比較。對自己滿有自信的本人不太care他比較什麼,反正我都沒有要和別人比較的心,但,另一半不體諒,自然也有點不是味兒。

最深刻印象是某次吃飯碰到他的一位大律師朋友,剛巧是我舊同學。舊同學聊天時談起「想當年」我讀書成績很不錯,某時期把我當成「假想敵」。我說哈哈這就是傳說中的小時了了囉現在都在混日子啦;同學客氣答「不會啦人各有志,做空姐周圍去也好玩,又jet-lag都辛苦,我去考都未必請我啦都不夠高」(你看,人家多客氣)。怎料ex在那天得知我「原來讀成績不錯」後,加碼地只要談起工作就把件事搞得本人在作賤自己似的。

大佬,我現在不是在街邊乞食呀,就算做乞丐也要日曬雨淋放棄尊嚴不是沒有付出喎依家咩事先......

狠勁的爆了他一次甘甘的,從此大家沒提工作的事。但,如何累,也絕口不敢呻。再後來,分手了 (跳起YEAH~~~~~)。

現在的男人,在我說飛完好累時會摸摸頭說「辛苦了」。係,有時明知道他是亂應的,對白也幾乎每次一樣。但,這已夠了。如對方連胡亂安慰一下的敷衍之心都沒有,你不是期盼他在其他方面會對你好....呀嘛?!

這種整天只有自己的工作最辛苦、其他人都是塵蟻的仆街,還夠敢說在家煮飯做家務好relax (?),肯定連自己的媽媽都不看輕,是自私撚中的自私撚。住在同一屋簷下,一日都嫌多呀同事。


沒有留言:

發佈留言